درمان نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان نفروپاتی فشار خون

Treatmeny برای فشار خون بالا NephropathyHypertensive نفروپاتی است طولانی شرایط فشار خون بالا ایجاد می شود، اگر درمان نشود، ممکن است به نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید درمان منظم به موقع است.

چرا نفروپاتی فشار خون می تواند به نارسایی کلیه منجر شود؟

کلیه اندام های احاطه شده توسط خون مویرگ ها، که می تواند کمک به فیلتر کردن مواد زائد و از نشت ادرار جلوگیری از پروتئین هستند. فشار خون بالا فشار به دیواره عروق را افزایش می دهد به طوری که نشت پروتئین از کلیه ها. این می تواند آسیب به سیستم تصفیه کلیه می شود. در صورت عدم درمان به موقع، صدمه به کلیه طولانی مدت غیر قابل برگشت و توانایی جبرانی کلیه را افزایش می دهد خواهد بود. در نهایت، بیماری های کلیوی پیشرفت به نارسایی کلیه است.

چگونه برای درمان نفروپاتی فشار خون به طور موثر؟

1. کنترل فشار خون بالا به طور فعال

عوامل ضد فشار خون بالا مختلف معمولا برای افراد مبتلا به فشار خون بالا استفاده می شود. برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، ACEI و ARB ها بهتر است، چرا که آنها نیز می تواند به کلیه محافظت و سهولت پروتئینوری. علاوه بر این، یک رژیم غذایی سالم را با نمک و پروتئین کم نیز مورد نیاز است.

2. مدیریت عوارض فشار خون بالا به موقع

علاوه بر این به صدمه به کلیه، فشار خون بالا نیز می تواند آسیب به بسیاری از اندام ها و سیستم های دیگر شود. برای مثال، اگر بیماران پروتئینوری، ممکن است آسیب بیشتر کلیه می شود. برای جلوگیری از پروتئین از نشت ادرار، استروئید اغلب استفاده می شود. همچنین، مصرف در مقادیر مناسب پروتئین با کیفیت بالا مفید است.

3. بهبود سطح عملکرد کلیه به طور موثر

همانطور که توسط پزشکان TCM معرفی، برخی از داروهای چینی در گشاد رگ های خونی و افزایش توانایی خود درمانی سلول های کلیه آسیب دیده موثر است. با این اثرات، فشار بر دیواره عروق حمل و نقل خون و بیشتر به سلول های اختلال کلیه را کاهش می دهد. در نتیجه، عملکرد کلیه را می تدریج بهبود می یابند.

اگر می خواهید مطمئن شوید که چه طب چینی برای کنترل نفروپاتی فشار خون مفید است، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما شما را بدون 24 ساعت.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: